ال جی گوشی هوشمند با دو نمایشگر لمسی مجزا عرضه میکند

شرکت LG گوشی هوشمند جدیدی را مبتنی بر سیستمعامل اندروید روانه بازار کرده است که علاوه بر داشتن صفحهکلید سختافزاری کامل QWERTY شامل دو نمایشگر لمسی مجزا میشود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این نخستین باری نیست که شرکت LG گوشی با دو نمایشگر مجزا تولید میکند. چند هفته قبل نیز این شرکت کرهای گوشی ویژهای را با نام Genesis و با دو نمایشگر مجزا روانه بازار کرد. اما هر دو نمایشگری که در این گوشی به کار رفته لمسی است. زمانی که کار صفحهکلید سختافراری کشویی این گوشی را باز میکند، نمایشگر لمسی دوم آن را در قسمت میانی صفحهکلید میبیند.

هنوز نام این گوشی هوشمند جدید مشخص نشده است، اما منابع آگاه اعلام کردند که این محصول به زودی توسط دو شرکت مخابراتی Orange و Kineto Wireless وارد بریتانیا میشود.

کیفیت تصاویر در نمایشگرهای این گوشی هوشمند WVGA اعلام شده است که نمایشگر دوم میتواند به صورت مجزا تصاویر یا برنامههای دیگری را نسبت به نمیاشگر اصلی پخش کند. این نمایشگر دوم همچنین 8 آیکون میانبر دارد که به وسیله آنها کاربر میتواند به صورت مستقیم وارد برنامههای مورد نظر خود شود.

هنوز مشخصات بیشتری از این گوشی مشخص نشده است و برخی منابع آگاه اعلام کردهاند که کاربران آمریکایی نیز میتوانند از تابستان امسال این محصول را در اختیار بگیرند.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری