آشنايي با ويندوز سرور 2008

ویندوز سرور 2008 در یک نگاه
ویندوز سرور 2008 پیشرفته ترین سیستم عامل ویندوزی است که تا کنون ارائه شده و به منظور افزایش قدرت نسل جدید شبکه ها، برنامه های کاربردی و خدمات وب طراحی شده است. با استفاده از ویندوز سرور 2008 شما قادر خواهید بود خواسته ها و تجربیات گرانقدر کاربران خود را توسعه، انتقال و مدیریت نموده، زیر ساخت شبکه بسیار امنی فراهم آورده و ارزش و اثربخشی تکنولوژی در سازمان خود را افزایش دهید.
گرچه ویندوز سرور 2008 برمبنای توانایی ها و تجارب موفق ویندوزهای سرور قبل از خود ساخته شده است اما ویژگی های ارزشمند جدید و پیشرفت های چشمگیری نسبت به سیستم عامل های پیش از خود نشان می دهد. ابزارهای وب جدید، فن آوری محیط های مجازی، افزایش امنیت و ابزارهای مدیریت در ویندوز سرور 2008؛ صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه و فراهم نمودن چارچوبی یکپارچه برای زیرساخت فن آوری سازمان به ارمغان آورده اند.
چارچوبی یکپارچه برای کسب و کار شما
ویندوز سرور 2008 در عین حال که چارچوبی یکپارچه برای محیط کاری سرورها و نیازمندی های برنامه های کاربردی شما فراهم آورده، از قابلیت گسترش و مدیریت بسیار ساده ای برخوردار است. امکان جدیدServer Manager یک کنسول یکپارچه مدیریت را فراهم می کند که نصب، پیکربندی و مدیریت مستمر سرور را تسهیل و تسریع می نماید. خط فرمان جدید Windows Power Shell مدیران شبکه را قادر می سازد که وظایف روزمره مدیریت سیستم را بصورت خودکار اجرا کنند. Windows Deployment Services ابزاری ساده شده و بسیار امن را جهت گسترش سریع سیستم عامل از طریق نصب و راه اندازی تحت شبکه فراهم می آورد. بالاخره Windows Server 2008 Failover Clustering Wizards و Full Internet Protocol Version6 از مدیریت یکپارچه توازن بار در شبکه پشتیبانی کرده و امکان پیاده سازی محیطی با حداکثر امکان دسترس پذیری برای تازه کاران دنیای IT فراهم نموده اند.
گزینه جدید نصب Server Core در ویندوز سرور 2008 اجازه نصب بخش هایی از سرور، همراه با اجزا و زیر سیستم های ضروری سیستم عامل بدون یک واسط گرافیکی را به شما می دهد. بخش ها و امکانات کمتر به معنی کمینه کردن دیسک و آثار سرویس ها می باشد که موجب کاهش سطح حملات به سیستم عامل و افزایش امنیت خواهد شد.


 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری