مشاهده سابقه بيمه خود از طريق نت+آدرس سايت سوابق بیمهشدگان

مشاهده آنلاین سوابق بیمهشدگان

توی تعطیلات نوروز وقتی بزرگترهای فامیل دور هم جمع میشوند معمولا یکی از سوالهایی که از بزرگترها پرسیده میشود طول سالهای خدمت و موعد سررسید بازنشستگی اونهاست….
کم پیش میآید کسی باشد که به طور دقیق از سوابق بیمه خودش که طی سالهای خدمتش براش واریز شده و به عنوان بیمهشده شرکت یا مجموعه تحت خدمتش ثبت شده باشد، آگاهی داشته باشد….
به همین دلیل هم هست که کسانی که براساس حسابهای سرانگشتی فکر میکنند موعد بازنشستگیشون سر رسیده و قصد دارند درخواست بازنشستگی یا بازخریدی به مجموعه محل کار خود ارایه بدهند میروند سراغ شعبههای سازمان تامین اجتماعی و در صورتیکه با خوش شانسی مواجه باشند و سوابق بیمهای و پروندههایشان در بایگانیهای قطور سازمان تامین اجتماعی گم نشده باشد، حداقل با پراکندگی سوابق مواجه میشوند.
این تازه آغاز قصهای خواهد بود که بیمه شده باید از این شعبه به آن شعبه و از شماره بیمههای مدام درحال تغییر، پروندههای خود را از انباریهای تامین اجتماعی بیرون بکشند و با یکجا کردن آنها طول دوران خدمت و سررسید بازنشستگیشان را به اثبات برسانند.
برهمین اساس سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه اتوماسیون اداری خود و ارایه خدمات الکترونیکی به مشتریان خودش سامانه الکترونیکی را با عنوان “مشاهده سوابق” به نشانی www2.tamin.ir/web/sso/home/savabegh راهاندازی کرده که همه افراد تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی میتوانند با مراجعه به آن از سوابق کاری و ریز دستمزد و کارکرد خودشان باخبر بشوند و در صورت هرگونه مغایرتی به شعبه محل بیمه خود مراجعه کنند.
چنانچه این مطلب را خواندید میتوانید آستینهایتان را بالا بزنید و در همین دید و بازدیدهای نوروزی این موضوع را به بزرگترها اطلاع بدهید…شاید برای بعضیها حامل خبرها خوشی هم باشید.

آدرس سايت:سوابق بیمهشدگان


http://www2.tamin.ir/web/sso/home/savabegh
يا http://savabegh.sso.ir/
 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری