معرفی سری جدید نوت بوک های سونی



 

به نظر میرسد جدیدترین سری لپتاپهای شرکت Sony ترکیبی از طراحی کلاسیک و امکانات ویژه سرگرمی باشند.


به گزارش دنیای اقتصاد این شرکت لپتاپهای سری جدید Vaio E خودش را از ماه جولای به بازار عرضه میکند.
این لپتاپهای جدید با الگوهای مهندسی ویژه برای راحتی دست کاربران و ضد باقی ماندن اثر انگشت روی آن طراحی شدهاند. مدلهای 14 15/5 اینچی این سری در رنگهای متنوع آبی، سفید، مشکی و صورتی و مدل 17/3 اینچی آن در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شدهاند. این لپتاپهای جدید از تاچ پدهای اسپورت و راحت بهره برده و دارای سه کلید جدیدWeb، Vaio و Assist در کیبوردهایشان هستند. کلید Web امکان دسترسی سریع و مستقیم به اینترنت را بدون طی مراحل آن از ویندوز فراهم کرده، کلید Vaio در واقع برای مدیا گالری و سیستمهای سرگرمی است و در نهایت کلید Assist هم معرف برنامه Vaio Care است که امکان تشخیص مشکلات کامپیوتری را به کاربرانش میدهد.
«مایک لوکاس» یکی از مدیران Sony در این مورد میگوید: «برند Vaio به خاطر کیفیت و طراحی خاص خودش در میان کاربران جهان شناخته میشود و لپتاپهای جدید سری E هم علاوه بر هر دو این ویژگیها، امکانات سرگرمی و ارتباطی ویژهای را هم به کاربرانشان میدهند.»
این محصولات جدید دارای تکنولوژی Intel Wireless Display هستند که امکان نمایش محتوای لپتاپ روی HDTV را فراهم میآورد. نمایشگر این لپتاپهای جدید از نوع LCD با پس زمینه LED است. این محصولات دارای میکروفن و وبکم برای ویدئو چت هم بوده و از پردازندههای Core i3 یا Core i5 شرکت Intel بهره میبرند. مدل 15/5اینچی مشکی رنگ این سری همچنین با پردازنده دو هستهای E-350 شرکت AMD و کارت گرافیک Radeon HD6130 این شرکت هم تولید شده است.
شرکت Sony اعلام کرده است که لپتاپهای جدید سری E خودش را از ماه جولای و قیمت پایه 550 دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی میرساند.



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری