معرفی گوشی جدید دوسیمکارته سامسونگ با صفحه کلید کامل


شرکت سامسونگ گوشی جدیدی را با نام Ch@t 222 وارد کشور هند کرده است که یک صفحه کلید سختافزاری کامل QWERTY را زیر نمایشگر لمسی خود جا داده است و میتواند به صورت همزمان از دو سیمکارت پشتیبانی کند.

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 2/2 اینچی از نوع TFT میشود که تصاویر در آن با کیفیت 220 در 176 پیکسل به نمایش درمیآیند. برای این گوشی دوربین دیجیتالی VGA در نظر گرفته شده است و از دیگر امکاناتی که در آن به کار رفته است میتوان به رادیو FM، جک استاندارد 5/3 میلیمتری برای هدفون، قابلیت پشتیبانی از DNSها و 43 مگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

گوشی دوسیمکارته Ch@t 222 سامسونگ به گونهای طراحی شده است که کاربر به صورت همزمان میتوانند تمام قابلیتهای هر دو سیمکارت که از دو شرکت مخابراتی متفاوت نیز خواهند بود را در اختیار کاربر بگذارد.

این گوشی که فعلا در کشور هند عرضه شده است و قرار است در آینده نزدیک در اختیار برخی دیگر از کشورهای آسیایی قرار گیرد، قیمت بسیار ارزانی دارد و با قابلیتهای قابل ملاحظه خود بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. بر اساس برنامهریزی شرکت سامسونگ اعلام شده است که این محصول در اختیار ساکنان کشورهای اروپای شرقی و روسیه نیز قرار داده خواهد شد.

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری