بر اساس آمار ارائه شده از سوی فیسبوک، این شبکه اجتماعی در ابتدای ماه جاری میلادی داری ۶۸۷ میلیون کاربر بوده است اما میزان رشد تعداد کاربران برای دومین ماه متوالی کاهش یافته است.
به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان،در سال ۲۰۱۰، هر ماه دست کم ۲۰ میلیون کاربر جدید به فیسبوک اضافه میشدند، اما در ماه آوریل ۲۰۱۱ تعداد ۱۳. ۹ میلیون و در ماه مه ۱۱. ۸ میلیون کاربر جدید عضو فیسبوک شدهاند.
بر اساس آمار ارائه شده از سوی فیسبوک، آمریکا و کانادا دارای بیشترین کاربرانی بودند که عضویت خود را در فیس بوک لغو کردهاند.
فیسبوک ماه گذشته در آمریکا نزدیک به ۶ میلیون کاربر را از دست داد تا تعداد کل کاربران فیسبوک در این کشور به ۱۴۹. ۴ میلیون نفر برسد. در کانادا نیز در ماه گذشته میلادی ۱. ۵ میلیون کاربر عضویت خود را لغو کردند تا مجموع کاربران فیسبوک در این کشور به ۱۶. ۶ میلیون نفر برسد.


 

 

javahermarket





تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری


 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری
دانلود مجموعه بهترین نرم افزار های قابل اجرا از طریق بوت
Hiren's BootCD 12.0 Restored Edition (ISO)
 


 


 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

1
2
3
4
5
(1 vote)


TuneUp Utilites 2011

TuneUp Utilites قادر است کارکردن با سیستم عامل ویندوز را راحتر، سریعتر و امن تر کند، تمام تغییراتی که توسط این نرم افزار در سیستم عامل اعمال می شود مطمئن می باشند چون همگی با لطف سیستم TuneUp Rescue قابل برگشت هستند. رابط کاربری این نرم افزار ساده و کاربردی است در ادامه برخی از امکانات این نرم افزار معرفی گردیده و لینک دریافت آن نیز ارائه شده است.

TuneUp Speed Optimizer

کدام تنظیمات کامپیوتر شما را کند کرده است؟ کدام یک از سرویس های نصب شده در ویندوز شما ضروری نیست؟ تنظیمات اینترنت شما بدرستی تنظیم شده اند؟ TuneUp Speed Optimizer جواب تمام سئوالات این چنینی را به شما می دهد. با آزمایش سیستم شما به شما کمک می کند تا سرعت کامپیوتر خود را به حداکثر برسانید.
TuneUp Shortcut cleaner

به کمک این قابلیت Shortcut های اضافی و بی کاربرد و آنهایی که مقصدشان از بین رفته است پیدا شده و از Start Menu و Desktop پاک می شوند.
TuneUp Styler

در این قسمت می توانید ظاهر بخش های مختلف سیستم عامل خود را تغییر دهید در نسخه 2011 امکان تغییر لوگوی انیمیشن ویستاو 7 نیز اضافه شده است.
TuneUp Uninstall Manager

در این قسمت می توانید نرم افزارهای نصب شده در ویندوز خود را که دیگر به آنها نیازی ندارید، بسیار سریعتر از Uninstaller خود ویندوز پاک کنید.
TuneUp StartUp Manager

در این قسمت لیست نرم افزارهای که در زمان بوت شدن سیستم عامل بصورت خودکار اجرا می شوند در اختیار کاربر قرار داده می شود تا آنهایی که ضرروی نیستند را از لیست خارج کند تا زمان بوت شدن سریعتر شود.
FreeUp Disk Space

در این قسمت فایل های موقتی و اضافی پاک می شوند تا باعت افزایش سرعت دسترسی اطلاعات از دیسک سخت و افزایش سرعت سیستم عامل ویندوز شود.
TuneUp Utilities بخش بسیار زیاد دیگر نظیر TuneUp Disk Doctor که به بررسی پارتیشن های مختلف دیسک سخت و رفع مشکلات احتمالی می پردازد است پیشنهاد می شود این نرم افزار را امتحان کنید تا خودتان با امکانات دیگر آن آشنا شوید.
این نرم افزار با قیمت 49 دلار از طریق وب سایت سازده آن tune-up.com به فروش می رسد ولی اگر بدنبال آزمایش نسخه کرک شده آن هستند لینک دانلود آن در ادامه آمده است:
Download TuneUp Utilities 2011 | Size: 22.64MB


 

javahermarket





تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

 


 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری


شرکت شارپ هماکنون یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان گوشیهای هوشمند برای بازار ژاپن محسوب میشود که البته این گوشیها وارد بازار جهانی نمیشود. اما شرکت شارپ چندی کنفرانس مطبوعاتی ویژهای را برگزار کرد و در آن توضیح داد که گوشی هوشمند جدید خود با نام AQUOS را که مبتنی بر سیستمعامل اندروید ساخته شده است، وارد بازار جهانی میکند.

این گوشی هوشمند هماکنون در مرکز FCC به سر میبرد تا مجوز ورود به بازار را کسب کند. این گوشی هوشمند احتمالا با نام AQUOS IS12SH وارد بازار میشود که این محصول چند هفته قبل وارد بازار ژاپن شد.

برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ویژهای در نظر گرفته شده است که میتواند تصاویر را به صورت سهبعدی ذخیره کند. دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسلی است که با داشتن دوربین دوم امکان برقراری تماسهای تصویری را هم فراهم میکند.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4/2اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت qHD پخش میشوند. این گوشی از شبکه مخابراتی سهبانده CDMA پشتیبانی میکند و هنوز مشخصات بیشتری از آن منتشر نشده است.

شرکت شارپ اعلام کرده است که گوشی هوشمند را در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار جهانی میکند که البته هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است.


 

javahermarket





تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد