نرم افزار دانلود ویدیو از اینترنت Video Accelerator v3.1.5.8.1181 Portable






امروزه تعداد سایت های به اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتوب در حال افزایش است شما برای اینکه بتوانید کلیپ آپلود شده در این سایت ها را دانلود کنید نیاز به یک دانلود منیجر فایل های ویدیویی دارید. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر است تا فایل های ویدیویی را از سایت های پخش انلاین فیلم و کلیپ دانلود کند. نرم افزار Video Accelerator یک دانلود منیجر بسیار قوی بوده که کاربرد آن تنها در سایت های پخش آنلاین فیلم و کلیپ می باشد. این نرم افزار محصول شرکت SpeedBit بوده و شما با کمک آن به راحتی می توانید ویدیو های مورد نظرتان را از اینگونه سایت ها دریافت کنید. این برنامه میتواند از 150 سایت بخش ویدیو در اینترنت فایل تصویری دانلود کند که برخی از این سایت ها عبارتند از:
MySpace, Yahoo, Metacafe, DailyMotion, Stage6, 5min, Facebook, Reuters, photobucket, Tudou, Bebo, Break, ESPN, AOL, CNN, Discovery, Veoh و ...

 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 6 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

ویندوز سرور 2008 در یک نگاه
ویندوز سرور 2008 پیشرفته ترین سیستم عامل ویندوزی است که تا کنون ارائه شده و به منظور افزایش قدرت نسل جدید شبکه ها، برنامه های کاربردی و خدمات وب طراحی شده است. با استفاده از ویندوز سرور 2008 شما قادر خواهید بود خواسته ها و تجربیات گرانقدر کاربران خود را توسعه، انتقال و مدیریت نموده، زیر ساخت شبکه بسیار امنی فراهم آورده و ارزش و اثربخشی تکنولوژی در سازمان خود را افزایش دهید.
گرچه ویندوز سرور 2008 برمبنای توانایی ها و تجارب موفق ویندوزهای سرور قبل از خود ساخته شده است اما ویژگی های ارزشمند جدید و پیشرفت های چشمگیری نسبت به سیستم عامل های پیش از خود نشان می دهد. ابزارهای وب جدید، فن آوری محیط های مجازی، افزایش امنیت و ابزارهای مدیریت در ویندوز سرور 2008؛ صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه و فراهم نمودن چارچوبی یکپارچه برای زیرساخت فن آوری سازمان به ارمغان آورده اند.
چارچوبی یکپارچه برای کسب و کار شما
ویندوز سرور 2008 در عین حال که چارچوبی یکپارچه برای محیط کاری سرورها و نیازمندی های برنامه های کاربردی شما فراهم آورده، از قابلیت گسترش و مدیریت بسیار ساده ای برخوردار است. امکان جدیدServer Manager یک کنسول یکپارچه مدیریت را فراهم می کند که نصب، پیکربندی و مدیریت مستمر سرور را تسهیل و تسریع می نماید. خط فرمان جدید Windows Power Shell مدیران شبکه را قادر می سازد که وظایف روزمره مدیریت سیستم را بصورت خودکار اجرا کنند. Windows Deployment Services ابزاری ساده شده و بسیار امن را جهت گسترش سریع سیستم عامل از طریق نصب و راه اندازی تحت شبکه فراهم می آورد. بالاخره Windows Server 2008 Failover Clustering Wizards و Full Internet Protocol Version6 از مدیریت یکپارچه توازن بار در شبکه پشتیبانی کرده و امکان پیاده سازی محیطی با حداکثر امکان دسترس پذیری برای تازه کاران دنیای IT فراهم نموده اند.
گزینه جدید نصب Server Core در ویندوز سرور 2008 اجازه نصب بخش هایی از سرور، همراه با اجزا و زیر سیستم های ضروری سیستم عامل بدون یک واسط گرافیکی را به شما می دهد. بخش ها و امکانات کمتر به معنی کمینه کردن دیسک و آثار سرویس ها می باشد که موجب کاهش سطح حملات به سیستم عامل و افزایش امنیت خواهد شد.


 

javahermarket





تاريخ : شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

مشاهده آنلاین سوابق بیمهشدگان

توی تعطیلات نوروز وقتی بزرگترهای فامیل دور هم جمع میشوند معمولا یکی از سوالهایی که از بزرگترها پرسیده میشود طول سالهای خدمت و موعد سررسید بازنشستگی اونهاست….
کم پیش میآید کسی باشد که به طور دقیق از سوابق بیمه خودش که طی سالهای خدمتش براش واریز شده و به عنوان بیمهشده شرکت یا مجموعه تحت خدمتش ثبت شده باشد، آگاهی داشته باشد….
به همین دلیل هم هست که کسانی که براساس حسابهای سرانگشتی فکر میکنند موعد بازنشستگیشون سر رسیده و قصد دارند درخواست بازنشستگی یا بازخریدی به مجموعه محل کار خود ارایه بدهند میروند سراغ شعبههای سازمان تامین اجتماعی و در صورتیکه با خوش شانسی مواجه باشند و سوابق بیمهای و پروندههایشان در بایگانیهای قطور سازمان تامین اجتماعی گم نشده باشد، حداقل با پراکندگی سوابق مواجه میشوند.
این تازه آغاز قصهای خواهد بود که بیمه شده باید از این شعبه به آن شعبه و از شماره بیمههای مدام درحال تغییر، پروندههای خود را از انباریهای تامین اجتماعی بیرون بکشند و با یکجا کردن آنها طول دوران خدمت و سررسید بازنشستگیشان را به اثبات برسانند.
برهمین اساس سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه اتوماسیون اداری خود و ارایه خدمات الکترونیکی به مشتریان خودش سامانه الکترونیکی را با عنوان “مشاهده سوابق” به نشانی www2.tamin.ir/web/sso/home/savabegh راهاندازی کرده که همه افراد تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی میتوانند با مراجعه به آن از سوابق کاری و ریز دستمزد و کارکرد خودشان باخبر بشوند و در صورت هرگونه مغایرتی به شعبه محل بیمه خود مراجعه کنند.
چنانچه این مطلب را خواندید میتوانید آستینهایتان را بالا بزنید و در همین دید و بازدیدهای نوروزی این موضوع را به بزرگترها اطلاع بدهید…شاید برای بعضیها حامل خبرها خوشی هم باشید.

آدرس سايت:سوابق بیمهشدگان


http://www2.tamin.ir/web/sso/home/savabegh
يا http://savabegh.sso.ir/
 

javahermarket





تاريخ : شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

javahermarket





تاريخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

روزها (و البته طی دو سال گذشته) هر کجا که بحث اینترنت و سایتهای مشهور اینترنتی باشد، احتمالاً نامی از Twitter میشنوید. شاید سؤال کنید توئیتر چیست و چه کاری میتوان با آن انجام داد؟اصطلاح توئیتر از ماه مارس سال 2006 بود که با راهاندازی سایت Twitter.com توسط سه دوست به نامهای Jack Dorsey, Biz Stone, و Evan Williams بر سر زبانها افتاد و با سرعتی باورنکردنی دهان به دهان چرخید و چیزی نگذشت که دهها سایت با خدماتی مرتبط با توئیتر افتتاح شد.
 

برای دیدن ادامه مطلب باید عضو بشوید

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

چگونگی پیدا کردن حجم فایل ها در مرورگر فایرفاکس قبل از دانلود :

برای اینکار دو افزونه فایرفاکس زیر را به شما پیشنهاد می کنم که در عین حال که خیلی سبک هستند می توانند کمک زیادی به ما بکنند وقتی که حجم فایلی که قصد دانلود آن را داریم خیلی بالا است و در این صورت اصلاً شروع به دانلود آن فایل نمی کنیم.
۱. افزونه فایرفاکس Show File Size : این افزونه به ما این امکان را می دهد که حجم فایلی که می خواهیم دانلود کنیم را در پنجره Open With که اولین کادری است که به ما بعد از کلیک بر روی گزینه دانلود نمایش داده می شود ببینیم. این افزونه به این دلیل که کادر اضافه ای به مرورگر ما نمی افزاید و همچنین حجم خیلی پایینی دارد بهترین افزونه برای این کار است به نظر من که در تصویر پایین نمونه ای از دانلود فایل با این افزونه مشاهده می کنید. تنها مشکل این افزونه این است که با نسخه ۴ از مرورگر فایرفاکس سازگاری ندارد.

2. افزونه فایرفاکس Extended Link Properties + : این افزونه نیز می تواند به ما با ساخت یک گزینه اضافی در منویی که در هنگام کلیک سمت راست بر روی یک لینک انجام می دهیم با انتخاب گزینه Link Properties حجم فایل و خیلی مشخصات دیگر در مورد آن لینک را نمایش دهد. اما کاربرد دیگری که این افزونه دارد این است که می تواند حجم صفحات وب را به ما بگوید که این می تواند امکان مفیدی برای طراحان وب و وبمستر ها از لحاظ آنالیز صفحات وب خود باشد.
 


دانلود افزونه های فایرفاکس برای تشخیص حجم فایل ها :

لینک دریافت : دانلود افزونه Show File Size (از افزونه های فایرفاکس حذف شده ، حجم : ۴ کیلوبایت )
لینک دریافت : دانلود افزونه Extended Link Properties + (حجم : ۲۲ کیلوبایت ، تعداد دانلود : ۱۷ )

javahermarket





تاريخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

نامهٔ الکترونیکی. همه ی ما از آن استفاده می کنیم. خواه هر روز آن را بکار برید و خواه گهگاه، نمیتوان انکار کرد که نامهٔ الکترونیکی، شیوهی گذران زندگی ما را دگرگون کرده است. تجارتها دگرگون شدهاند، خانوادهها به یکدیگر نزدیکتر شدهاند، با وجود نامهٔ الکترونیکی که در عرض چند ثانیه به فرستندهاش میرسد، نامهٔ پستی حلزونی، که روزها طول میکشید تا به مقصدش برسد، دیگر ترجیح داده نمیشود.

اما نامهٔ الکترونیکی ، از زمان ارسال اولین نامهٔ الکترونیکی در شبکهی آرپانت، در سال ۱۹۷۱، مانند هر چیز دیگری دائماً تکامل یافته است. دیگر به آنچه مایکروسافت عرضه میکند محدود نیستیم. امروزه دارای طیف گستردهای از انتخابها، از جمله جیمیل ( Gmail ) همیشه محبوب، هستیم. برای نامه های الکترونیکی دسکتاپ، بجای اینکه فقط از اوت لوک ( Outlook ) پولی استفاده کنیم، میتوان گزینههای رایگان و کد بازی مانند تاندربرد ( Thunderbird ) بکار برد. اما گویا اکنون با پیشرفت دیگر روشهای ارتباطات، مانند شبکههای اجتماعی و پیام کوتاه، نامهٔ الکترونیکی در معرض خطر است.
در زیر تصویری را می بینیم که توسط مایکروسافت ارائه شده است و سیر تکاملی نامهی الکترونیکی را نشان میدهد. ما را از نظرات خود با خبر کنید و اگر واقعیت دیگری در مورد نامهٔ الکترونیکی وجود دارد که ذکر نشده است، آن را به اطلاع ما برسانید. جایگاه نامهٔ الکترونیکی را در آینده چگونه میبینید؟ آیا میتواند با فیسبوک ( Facebook ) و توئیتر ( Twitter ) مقابله کند؟ یا روزهای آخر عمرش است؟

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

يك شركت ژاپني راه جديدي را براي شارژ تلفن همراه در شرايط وقوع فجايع طبيعي يا در محيطهاي دور از دسترسي به برق، ابداع كرد.
ديگ ترموالكتريكي "هاتسودن ناب"، حرارت آب جوشان را به برق تبديل ميكند كه از طريق پورت USB دستگاههاي ديجيتالي مانند تلفن هوشمند، دستگاههاي پخش موسيقي ديجيتالي و سيستمهاي ناوبري، اين دستگاهها را شارژ ميكند.

 

ادامه مطلب برای کاربران عضو می باشد

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

ادامه مطلب برای کاربران عضو می باشد

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

ادامه  مطلب برای کاربران عضو می باشد

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد